برگزاری دوره یادگیری و میز خدمت قوانین و مقررات تأمین اجتماعی (دیتا)

این دوره آموزشی، با هدف گفتمان‌سازی مفاهیم تأمین اجتماعی برگزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

همایش یک‌روزه یادگیری قوانین و مقررات سازمان تأمین اجتماعی و میز خدمت ویژه اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه، در محل سالن جلسات ساختمان شماره ۲ بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه؛ در این دوره که با حضور رؤسای ادارات و کارشناسان حوزه منابع و تعهدات اداره‌کل تأمین اجتماعی استان برگزار شد، سرفصل‌های آموزشی حوزه ماده ۳۸ و همچنین سایر سرفصل‌های آموزشی مرتبط با حوزه منابع و تعهدات بیمه‌ای تأمین اجتماعی به فراگیران آموزش داده شد.

سازمان تأمین اجتماعی با هدف توسعه تعامل و گفتمان‌سازی مفاهیم بیمه‌ای و با توجه به لزوم آگاهی‌بخشی شرکای اجتماعی از مجموعه قوانین و مقررات تأمین اجتماعی، اقدام به برگزاری گسترده دوره‌های یادگیری در سطح استان کرمانشاه کرده است.

شایان ذکر است؛ با توجه به‌ رویکرد تحولی سازمان تأمین اجتماعی در امر فرهنگ‌سازی بیمه‌ای در بین آحاد جامعه، کلیه تشکل‌های صنفی، نهادهای حاکمیتی، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و به‌طور کلی تمامی شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند با مراجعه و پیگیری از طریق اداره روابط عمومی و امور فرهنگیِ این سازمان، از بسترهای آموزشی فراهم شده بهره‌مند شوند.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 111094

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد